Πως αναγνωρίζω αν το ανοσοποιητικό μου σύστημα είναι χαμηλό;

anasopoiitiko_systima

1. Συχνά κρυολογήματα. Δύο ή τρία κρυολογήματα το χρόνο που περνούν σε περίπου δέκα ημέρες, είναι κάτι το φυσιολογικό για τους ενήλικες. Αν ωστόσο είστε συνεχώς μπουκωμένοι και βήχετε, αν η μια μόλυνση διαδέχεται την άλλη ή αν το κρυολόγημα δεν βελτιώνεται ακόμη και μετά από δύο εβδομάδες, τότε κάτι δεν πάει καλά. Το ανοσοποιητικό σας σύστημα δεν μπορεί πλέον να ανταποκριθεί επαρκώς.

2. Υποφέρετε συχνά μέσα στο χρόνο από άλλες λοιμώξεις; Π.χ. Ωτίτιδα, Φλεγμονές στα ούλα, Ουρολοίμωξη, Πνευμονία;

3. Υποφέρετε από δυσπεψία; Ένα μεγάλο μέρος της άμυνας του σώματός μας, βρίσκεται στον πεπτικό σωλήνα. Τα «καλά» βακτήρια που ζουν στο έντερο, προστατεύουν από μολύνσεις και φλεγμονές. Εάν έχετε συχνά αέρια, διάρροια ή δυσκοιλιότητα, μπορεί να είναι σημάδι ότι το ανοσοποιητικό σας σύστημα έχει υποστεί βλάβη ή αποδυνάμωση.

4. Οι τραυματισμοί δεν επουλώνονται καλά. Η επούλωση των πληγών εξαρτάται από το ανοσοποιητικό σύστημα. Σε περίπτωση γρατσουνιάς, κοψίματος ή εγκαύματος, το σώμα σας μπαίνει σε αμυντική θέση. Το τραυματισμένο δέρμα, μέσω του οποίου θα μπορούσαν να διεισδύσουν τα παθογόνα, θα πρέπει, κανονικά, να αντικατασταθεί με ένα νέο στρώμα δέρματος το συντομότερο δυνατό. Τα κύτταρα του ανοσοποιητικού βοηθούν σε αυτό. Έτσι, εάν οι πληγές δεν επουλώνονται γρήγορα και καλά, είναι σημάδι ότι το ανοσοποιητικό σύστημα δεν λειτουργεί καλά.

5. Το επίπεδο άγχους σας είναι υψηλό. Το μακροχρόνιο στρες αποδυναμώνει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ο αριθμός των λευκών αιμοσφαιρίων που καταπολεμούν τις λοιμώξεις μειώνεται. Δεν είναι τυχαίο ότι οι άνθρωποι συχνά αρρωσταίνουν μετά από μια δύσκολη περίοδο στη δουλειά ή μετά από μια συναισθηματική κρίση, καταστάσεις που συχνά συνοδεύονται από έλλειψη άσκησης και κακό ύπνο.

6. Νιώθετε αδυναμία και εξάντληση; Βιώνετε κούραση παρόλο που κοιμάστε αρκετά; Έχετε μειωμένη ενέργεια και αντοχή; Αυτό θα μπορούσε επίσης να είναι ένα σημάδι ότι το ανοσοποιητικό σύστημα είναι εξασθενημένο.

Συχνά, ωστόσο, δεν είναι εύκολο να αναγνωρίσουμε τι είναι πραγματικά το έναυσμα για μια ανοσολογική ανεπάρκεια. Μπορεί να κρύβονται άλλες ασθένειες πίσω από αυτό, ιδίως προηγούμενες ιογενείς λοιμώξεις, αυτοάνοσα νοσήματα, διαβήτης, δυσλειτουργία του θυρεοειδούς αδένα ή κοιλιοκάκη (δυσανεξία στη γλουτένη) ή απλώς ηλικιακοί παράγοντες. Υπάρχουν επίσης πράγματα στη συμπεριφορά και τον τρόπο ζωής, που μπορούν να αποδυναμώσουν το ανοσοποιητικό μας σύστημα. Φροντίστε να συζητήσετε οποιαδήποτε ύποπτη ανοσολογική ανεπάρκεια με τον οικογενειακό σας γιατρό.

Αν θέλετε να μάθετε περισσότερα για τη θεραπεία ενίσχυσης του ανοσοποιητικού και τα οφέλη της, επικοινωνήστε μαζί μας ή κλείστε το ραντεβού σας εδώ.

Δείτε το άρθρο μας για τις 7 τροφές που ενισχύουν το ανοσοποιητικό.

ΠΗΓΗ: https://www.avogel.ch/de/ihre-gesundheit/erkaeltung/immunsystem-staerkung.php Immunsystem natürlich stärken: Die besten Tipps So stärkt man die Immunabwehr und schützt sich

Πολιτική απορρήτου
Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.